zaterdag 25 mei 2013

Mijn laatste taart



* Nieuwe blog ~ New blog ~ Neuer Blog * 


Mijn My little white home-blog is verhuisd naar: 

www.mylittlewhitehomebynadine.blogspot.com ~

Op deze blog zal ik niets meer posten over mijn huis. 
  


*******************************************************************************************************


Na mijn besluit te gaan stoppen met taarten maken, was het vandaag tijd voor mijn laatste taart. 

Een goede vriendin van mijn zusje vroeg mij vorig jaar een taart te maken voor haar zoontje Max, die morgen zijn Eerste Communie viert. 
Ze had een oude topper van haar schoonmoeder die ze graag op de taart wilde. Zo gezegd, zo gedaan. 

Het resultaat; een eenvoudige, maar sierlijke taart in wit en grijs, passend bij de gelegenheid. Het oude, eeuwige communiekantje krijgt de verdiende aandacht.  







Dit was hem dan.. De laatste. 
Definitief is het niet, ik zal vast en zeker nog eens een taartje maken en die zal ik dan ook hier weer tonen. 

Dank jullie wel voor het volgen en voor alle lieve opmerkingen!!


Fijn weekend allemaal!


Lieve groet,

Nadine

Best Blogger Tips

12 opmerkingen:

  1. Ook deze laatste taart is prachtig....ik wou dat ik dat kon...zo mooi....fijn weekend en lieve groet Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Nadine! Maar wat n weertje he, verschrikkelijk! Arme communie kinderen...
    Ik volg je verder op je andere blog!
    Lieve groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!

      Inderdaad, die regen hoeft voor mij ook niet :)

      Verwijderen
  3. How special that this cake had an heirloom Communion topper. A bit sad to hear you call this your "last cake," but we are definitely admiring your lovely home posts!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een práchtige taart! Liefs, Rutha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie taart ! Zeker perfect voor de gelegenheid.

    Liefs Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a very elegant looking and this cake fits for my nephews upcoming birthday!

    cakes bakery in Brooklyn

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine