zondag 10 juli 2011

Victorian wedding cupcakes with a vintage twist

Yesterday was a BIG BIG day, my friend Eva got married! And I had the honor to be her witness. The day started out with some clouds, we had some rain but not at the important times.

Eva was a georgous bride! I was there the whole time as the pictures were taken in the gardens of the location. It was so much fun, I even had the chance to be de photographer's assistent. My job was to make sure the train of the dress layed perfect and her hair was out of her eyes.
Can't wait to see the pictures...

Months ago she asked me to make 80 wedding cupcakes as dessert, she liked the combination of white, ivory and peach with gold details.
The cupcakes were a succes and Eva loved them.
It was such a beautiful day, I wish you guys all the luck and hapiness! XO 


Gisteren was de GROTE dag, mijn vriendin Eva ging trouwen! En ik had de eer om haar getuige te zijn. De dag begon met wolken en we hadden wat regen, maar gelukkig niet tijdens de momenten dat we buiten waren.

Eva was een prachtige bruid! Ik mocht er bij zijn toen de foto's van het bruidspaar gemaakt werden in de tuinen van Mondo Verde. Wat was dat leuk zeg! Ik mocht zelfs de fotograaf "assisteren", mijn taak was ervoor te zorgen dat sleep mooi lag en Eva's haren niet voor haar ogen hingen. Ben heel benieuwd naar de foto's!

Maanden geleden vroeg Eva mij of ik 80 cupcakes wilde maken, die na het eten geserveerd zouden worden. Ze vond de combinatie van wit, ivoor en perzik met gouden details erg leuk. De cupcakes waren gelukkig een succes en Eva was er erg blij mee.

Het was een geweldige dag en ik wens jullie alle geluk toe!! X





Best Blogger Tips

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bruid
    En je cupcakes zien er prachtig uit

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vriendin is gelukkig dat je gouden handen hebt.Je cupcakes zien er fantastisch uit en dus maken de bruids dag volkomen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heyyyyyyyy nadine!!!
    ik wilde ook nog ff een berichtje achterlaten!!
    wat zien de CC er super uit!
    echt helemaal top!!

    en eva was een erg mooi bruidje (y)

    groetjes,
    Christiane:D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How did you make the victorian pendants? Did you use fondant?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Yumi Kurijada,

    I used fondant for all the decorations.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine