zondag 3 april 2011

Wilton Course 1 Certificat

Last thursday I completed my Wilton Course 1 Decorating Basics and we all got our  certificat. Yeah! It was so much fun and we learned a lot, I'm glad the whole group will continue in Wilton Course 2: Flower and Cake design.

In Dutch:

Afgelopen donderdag heb ik mijn Wilton cursus 1 afgerond en de hele groep heeft het certificaat mogen ontvangen. Yes! Het was ontzettend leerzaam en gezellig. Gelukkig gaat, op één na, de hele groep door met de tweede cursus; Flower and Cake design.

Me, Angela, Sonja, Mandy, Kim and Marjan.


Getting my certificat from Marie-José.
My final cake.




Best Blogger Tips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine