zondag 14 april 2013

Brocante bij het kasteel


Mam en ik waren vandaag naar de Antiek en Brocante Voorjaarsmarkt bij kasteel Limbricht, vlakbij Sittard. 

Om 09.50u kwamen we aan, mooi op tijd om nog niet veel gemist te hebben. 
We wisten van te voren niet goed wat we konden verwachten, maar we waren blij verrast. Er waren toch best wel veel stands en genoeg moois aanwezig. 
We hebben als eerste een 'eerste-indruk-rondje' gemaakt en hebben vervolgens alles op ons gemak bekeken. 
We hebben heel veel gezien, maar helaas kan niet alles mee en moeten er keuzes gemaakt worden. 

Mam is ook geslaagd en kocht een rol kant een een mooi kanten kleedje. 

En moi? Zie hieronder :)




Met de verzilverde suikerstrooier ben ik heel blij. Die stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Hoop toch ooit een mooie verzameling te hebben, zodat ik een groepje glazen en zilveren suikerstrooiers bij elkaar kan zetten. De eerste is in ieder geval binnen. 
De terrine is mijn derde en tweede met deksel. Een prachtig exemplaar uit België. 
Het doosje met kerstballen zal nog even moeten wachten, verheug me er echter nu al op het met Kerst ergens neer te zetten. 
En dan een plaatje.. Een porseleinen snijplankje. Deze week helaas mis geschoten op Marktplaats en dan nu toch eentje gevonden. Mijn eerste oude en hopelijk niet de laatste... 


De markt was absoluut de moeite waard; veel stands, een prachtige locatie en dichtbij. Deze staat alvast genoteerd voor volgend jaar. 









Fijne zondag allemaal!




Lieve groet,

Nadine



Best Blogger Tips

8 opmerkingen:

  1. Wat n leuke spullen heb je gevonden, Nadine! Super! Ben er eigenlijk ook nog nooit geweest; is steeds iets anders...maar wie weet...
    Groetjes,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was er ook, maar pas in de middag, toen was de keuze in leuke spullen helaas niet meer zo groot.
    Op 11 augustus is er weer een brocantemarkt daar... Hoef je geen jaar te wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely finds! I also seem to see a 'Madeleines mold' among your things. Am I right?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Nicole! Ben er ook erg blij mee :) Oh, dan gaan wij de volgende keer toch samen ;) Fleur gaat dan vast ook mee!

    Priscilla; daar was ik ook bang voor, daarom wilde ik er ook zo vroeg mogelijk zijn. Heb je wel nog iets leuks kunnen vinden? En dank je wel voor de tip!

    Hi Lissa! Yes, it is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk !!!
    Goed samen struinen met mums...dat weet ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Nadine, heb je blog toevallig gevonden. Het lijkt me erg gezellig bij jou en ga je volgen.
    Ik ben ook naar Limbricht geweest, samen met mijn dochter. Leuk is het daar, heel sfeervol zo bij dat kasteel. Mijn post erover moet nog komen, zodra ik de foto's van mijn telefoon naar de computer overgezet krijg (digibeet dus). Wij waren er wel pas in de middag, dus er zal veel langs onze neus zijn gegaan, zoals ik nu bij jou zie. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht!
    Ik ga je nog even bijlezen.
    Liefs, Peetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Petra,

    Dank je wel, leuk om te horen!

    Groetjes,

    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik was op zoek naar leuke oude bak/keukenspullen, maar dat wat er nog was, vond ik toch allemaal net iets té verroest. Wel nog een leuk krukje gekocht om op te knappen.

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine